Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Η επιστολή λήξη μιας κατάστασης !!!

Προς: Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου
Κοιν: Δ/ντή Δ.Δ.Ε. νομού Κυκλάδων


Κύριε Περιφερειακέ Διευθυντά Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου

Σχετικώς με το πρόβλημα που έχει ανακύψει στη συνεργασία μου με τον κο Φακορέλλη, σας ενημερώνω ότι:
• Τα κείμενα που είχαν αναρτηθεί το Νοέμβριου του 2009, στην προσωπική μου ιστοσελίδα και αφού είχε ήδη ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά 2009 – 2010, αναφέρονταν καθαρά σε θέματα τοποθέτησης νεοδιορισμένων καθηγητών Πληροφορικής σε Σχολικές Μονάδες Δ.Ε. νησιών των Κυκλάδων. Σας υπενθυμίζω τη μεγάλη καθυστέρηση διορισμού των επιτυχόντων συναδέλφων καθηγητών Πληροφορικής μέσω Α.Σ.Ε.Π., που είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν πολλές ώρες μαθημάτων Πληροφορικής και μάλιστα Πανελλαδικώς εξεταζομένων.
• Πράγματι στο κείμενο εξέφραζα τη δυσφορία μου σχετικά με τις τοποθετήσεις των νέων συναδέλφων, κυρίως με κριτήριο την εύρυθμη λειτουργία των Σ. Μ. και τις ανάγκες τους για τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Πληροφορικής. Εξάλλου πιστεύω πως απαιτείται διαρκής βούληση εκ μέρους όλων των Στελεχών της Εκπαίδευσης για βέλτιστη απόδοση διαχείρισης του καθηγητικού δυναμικού και των εκπαιδευτικών αναγκών, με γνώμονα την θέση της Υπουργού στο πνεύμα και την ουσία της “Πρώτα ο Μαθητής”.
• Με το κείμενο αυτό δεν είχα πρόθεση να προσβάλω το Δ/τη της Δ.Δ.Ε. νομού Κυκλάδων κο Φακορέλλη Μιχαήλ ή τα μέλη του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αν εν τη ρύμη του γραπτού λόγου μου και λόγω της πίεσης εκείνων των ημερών συνέβη κάτι τέτοιο, παρακαλώ να δεχθούν όλοι πως από τη μεριά μου δεν ήταν το ζητούμενο.
• Τιμώ τον κο Φακορέλλη και τα μέλη του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. νομού Κυκλάδων. Η πολυετής εμπειρία του κου Φακορέλλη σε θέματα διαχείρισης της Εκπαίδευσης είναι γνωστή καθώς και η εργατικότητά του στην οποία ωστόσο είμαι και εγώ συνοδοιπόρος. Επιθυμώ μελλοντικά η συνεργασία μας να πραγματοποιείται στα πλαίσια του αμοιβαίου σεβασμού προς όφελος της Εκπαίδευσης που πρέπει να είναι και ο μοναδικός αυτοσκοπός μας.
• Τέλος πιστεύω ότι ο διάλογος μεταξύ των στελεχών της Π.Δ.Ε. Νοτίου Αιγαίου για την χρηστή διοίκηση, εποπτεία και συμβουλευτική παραμένει ανοιχτός και πάντα καλοπροαίρετος.

Με εκτίμηση
Τσεπαπαδάκης Ανδρέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: